Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης προς Άγκυρα: Να επιστρέψει στη Σύμβαση της Κωνσταντινούπολης

Μήνυμα στην ‘Αγκυρα να επιστρέψει στη Σύμβαση της Κωνσταντινούπολης έστειλε, με ανάρτησή του στο twitter, ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, με αφορμή τα 10 χρόνια από την υπογραφή της Σύμβασης.

«Εχθές γιορτάζουμε 10 χρόνια από την υπογραφή της Σύμβασης της Κωνσταντινούπολης», ανέφερε ο κ. Βαρβιτσιώτης και πρόσθεσε: «Καλούμε όσους δηλώνουν ότι θα αποχωρήσουν να μην το κάνουν και την ‘Αγκυρα να στείλει μήνυμα σεβασμού των δικαιωμάτων των παιδιών και γυναικών με την επιστροφή της στη σύμβαση που υπεγράφη στην Τουρκία».