Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μεταβαίνει στο Κινητό Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων «Όλυμπος», στη Βαρυμπόμπη.
Στο σημείο βρίσκονται ήδη ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκος Χαρδαλιάς, αλλά και ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας.














