Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει στις 12.30 συνάντηση, στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστή Χατζηδάκη, για το ζήτημα της αύξησης του κατώτατου μισθού.
Όπως ενημέρωσε, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης θα ενημερώσει τον πρωθυπουργό για την ολοκλήρωση της διαβούλευσης για την αύξηση στον κατώτατο μισθό, ώστε η κυβέρνηση να κάνεις τις ανακοινώσεις.
Είμαστε πάρα πολύ κοντά στις ανακοινώσεις, θα πρόκειται για μια ουσιαστική και γενναία ενίσχυση του εισοδήματος, είπε ο κ. Οικονόμου.














