Ο Βουλευτής Ανατολικής Αττικής, κ. Γιώργος Βλάχος, κατέθεσε αναφορά στη
Βουλή, προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργο Γεωργαντά, σχετικά με την αναγκαιότητα μέτρων ενίσχυσης της Αμπελοκαλλιέργειας.
Ο κ. Βλάχος τόνισε ότι: «Οι αμπελοκαλλιεργητές εκφράζουν την δυσχερή θέση στην
οποία έχουν περιέλθει, καθώς οι συνεχείς κρίσεις που αντιμετωπίζουν έχουν φέρει τον
κλάδο τους σε οικονομική ασφυξία».
Λαμβάνοντας υπόψιν, ότι η αμπελοκαλλιέργεια αποτελεί βασική παραγωγική
ενασχόληση των κατοίκων και συμβάλλει αποφασιστικά στην διατήρηση της απασχόλησης
και την οικονομική ανάπτυξη του τόπου, ο κ. Βλάχος ζήτησε από τον Υπουργό να προβεί
στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να αντιμετωπισθεί άμεσα το συγκεκριμένο πρόβλημα.














