Νίκος Παναγιωτόπουλος: «Επί κυβέρνησης Μητσοτάκη θωρακίσαμε τις Ένοπλες Δυνάμεις της πατρίδας»

Στο έργο που επιτεύχθηκε στον ελληνικό στρατό επί κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη αναφέρθηκε σε σημερινή του ανάρτηση σε Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος.

«Συμμετείχα σήμερα στη Σύνοδο Προέδρων ΔΕΕΠ και ΔΗΜΤΟ της Νέας Δημοκρατίας στο ΟΑΚΑ. Αναφέρθηκα στο έργο που επιτεύχθηκε επί κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, τη θωράκιση των Ενόπλων Δυνάμεων, την Αμυντική Διπλωματία και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η πατρίδα» έγραψε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας.