Σταύρος Νικολαΐδης : «Δεν υπάρχουν περιθώρια χαλαρής ψήφου – Όλα κρίνονται στις 21 Μαΐου»

«Δεν υπάρχουν περιθώρια χαλαρής ψήφου, με το σκεπτικό ότι θα πάμε σε
δεύτερες εκλογές και εκεί θα «διορθώσουμε» την επιλογή μας. Η κυβέρνηση
ηττημένων, όσο κι αν φαίνεται να υπονομεύεται ως προοπτική από τους ίδιους
τους θιασώτες της, αποτελεί μια μαθηματική πιθανότητα, και θα δούμε πολλές
«κωλοτούμπες» για την επίτευξή της. Και τότε η πραγματικά ηττημένη θα είναι η
χώρα, που θα βρεθεί σε μια πορεία οπισθοδρόμησης σε λογικές του 2015 την ώρα
που κόσμος  βρίσκεται αντιμέτωπος με μεγάλες προκλήσεις και η Πατρίδα μας
παραμένει αντιμέτωποι με απρόβλεπτους γείτονες.
.
Χρειαζόμαστε μια διακυβέρνηση που φέρνει ανάπτυξη, επενδύσεις, θέσεις
εργασίας, μειώσεις φόρων, αύξηση μισθών. Χρειαζόμαστε μια σταθερή
διακυβέρνηση που έχει διαχειριστεί αποτελεσματικά τις κρίσεις και όχι μια
διακυβέρνηση δέσμια των ιδεοληψιών και κομματικών παζαριών που δεν θα
μπορεί να αποφασίσει μπροστά σε μια έκτακτη κρίση. Μια διακυβέρνηση που
χαίρει διεθνούς σεβασμού, εμπνέει εμπιστοσύνη για συμμαχίες, ακούγεται και
συνδιαμορφώνει ευρωπαϊκές πολιτικές, θωρακίζει τη χώρα απέναντι σε εξωγενείς
απειλές».

Για το ενδεχόμενο μετεκλογικής συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, ο κ.
Νικολαΐδης και  επισημαίνει ότι: «Ο κ. Ανδρουλάκης έκλεισε προ πολλού τους
διαύλους με τη ΝΔ. Το έκανε σκόπιμα προβάλλοντας την εξωλογική αξίωση να
υποδείξει ο ίδιος ποιος θα είναι ο επόμενος Πρωθυπουργός». Για το δίλημμα
των εκλογών ο συναγωνιστής ,Σταύρος Καλαφάτης, επισημαίνει ότι οι πολίτες: «Επιλέγουν τη ΝΔ, πιστεύοντας ότι είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να οδηγήσει τη χώρα
σταθερά και μπροστά, να φέρει επενδύσεις, να δημιουργήσει δουλειές, να αυξήσει
μισθούς και συντάξεις, να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά κάθε κρίση, να προχωρήσει τις υποδομές και να διατηρήσει την Ελλάδα σε τροχιά πραγματικής
προόδου».

Επιχειρώντας απολογισμό της τετραετούς διακυβέρνησης της Νέας
Δημοκρατίας ο κ.Νικολαΐδης , επισημαίνει ότι: «Ποτέ άλλοτε δεν προωθήθηκαν
τόσες μεταρρυθμίσεις και τόσες θετικές για τους πολίτες πολιτικές αποφάσεις σε
τόσο σύντομο χρόνο». «Ό,τι είπαμε το κάναμε. Κάναμε, όμως και λάθη. Υπήρξαν
αβλεψίες, παραλείψεις, καθυστερήσεις σε κάποια επιμέρους ζητήματα,  όπως
διαχρονικές παθογένειες και αγκυλώσεις. Κανένας όμως δεν μπορεί να αρνηθεί ότι
η Ελλάδα άλλαξε, η Ελλάδα αλλάζει, η Ελλάδα γίνεται πιο ισχυρή οικονομικά,
γεωπολιτικά, στρατιωτικά», υπογραμμίζει.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης:

Ερώτηση : Έχουμε μπροστά μας μια κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση για την οποία
πρόσφατα δηλώσατε ότι "στην κάλπη της 21ης Μαΐου θα κριθούν τα
πάντα». Τί ακριβώς εννοείτε;

Απάντηση : Εννοώ πως δεν υπάρχουν περιθώρια χαλαρής ψήφου, με το σκεπτικό ότι θα
πάμε σε δεύτερες εκλογές και εκεί θα «διορθώσουμε» την επιλογή μας. Η
κυβέρνηση ηττημένων, όσο κι αν φαίνεται να υπονομεύεται ως προοπτική από
τους ίδιους τους θιασώτες της, αποτελεί μια μαθηματική πιθανότητα, και θα
δούμε πολλές «κωλοτούμπες» για την επίτευξή της. Και τότε η πραγματικά
ηττημένη θα είναι η χώρα, που θα βρεθεί σε μια πορεία οπισθοδρόμησης σε
λογικές του 2015 την ώρα που κόσμος  βρίσκεται αντιμέτωπος με μεγάλες
προκλήσεις και η Πατρίδα μας παραμένει αντιμέτωποι με απρόβλεπτους
γείτονες. Όλα λοιπόν κρίνονται στις 21 Μαΐου. Και σίγουρα χρειαζόμαστε μια
διακυβέρνηση που φέρνει ανάπτυξη, επενδύσεις, θέσεις εργασίας, μειώσεις
φόρων, αύξηση μισθών, Χρειαζόμαστε μια σταθερή διακυβέρνηση που έχει
διαχειριστεί αποτελεσματικά τις κρίσεις και όχι μια διακυβέρνηση δέσμια των
ιδεοληψιών και κομματικών παζαριών που δεν θα μπορεί να αποφασίσει
μπροστά σε μια έκτακτη κρίση.
Μια διακυβέρνηση που χαίρει διεθνούς
σεβασμού, εμπνέει εμπιστοσύνη για συμμαχίες, ακούγεται και συνδιαμορφώνει
ευρωπαϊκές πολιτικές, θωρακίζει τη χώρα απέναντι σε εξωγενείς απειλές.
Ο πρωθυπουργός και αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας, έχει κατ'
επανάληψη τονίσει την ανάγκη για «καθαρή νίκη» στις εκλογές της
απλής αναλογικής, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της
αυτοδυναμίας σε μία δεύτερη αναμέτρηση.
Ερώτηση
 Πιστεύετε σε μια αυτοδύναμη
Κυβέρνηση της ΝΔ ή ότι θα χρειαστούν μετεκλογικές συνεργασίες μετά
τις δεύτερες εκλογές;

Απάντηση
Με ένα καλό αποτέλεσμα στις 21 Μαΐου είναι βέβαιο ότι θα  προκύψει ξεκάθαρη
αυτοδυναμία της Ν.Δ. στο περιβάλλον της ενισχυμένης αναλογικής. Θα είναι
άλλωστε ακόμη πιο ξεκάθαρο το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία εναλλακτική
πρόταση διακυβέρνησης. Αν έκαναν κυβέρνηση οι αυτοαποκαλούμενοι «προοδευτικοί» θα χανόταν κάθε πρόοδος. Κι αν δοκίμαζαν να εφαρμόσουν όσα
τώρα υπόσχεται ο κ. Τσίπρας θα έσερναν τη χώρα σε χρεοκοπία και νέα
μνημόνια. Είναι επομένως καθοριστικής σημασίας η κάλπη που έχουμε μπροστά
μας.

Υπάρχει όμως κυβερνητικός εταίρος για τη Νέα Δημοκρατία εφόσον το
απαιτήσουν οι συνθήκες; Είναι ανοιχτοί κάποιοι δίαυλοι επικοινωνίας με
ορισμένα κόμματα; Με το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για παράδειγμα, ασχέτως των
όσων λέγονται και γράφονται;
Ο κ. Ανδρουλάκης έκλεισε προ πολλού τους διαύλους με τη ΝΔ. Το έκανε
σκόπιμα προβάλλοντας την εξωλογική αξίωση να υποδείξει ο ίδιος ποιος θα
είναι ο επόμενος Πρωθυπουργός. Εκτοξεύοντας σκληρές επιθέσεις εναντίον του
Πρωθυπουργού. Παίρνοντας αποστάσεις από βασικές προγραμματικές θέσεις
της Ν.Δ. Εναρμονιζόμενος ολοένα και περισσότερο με θέσεις και πρακτικές του
ΣΥΡΙΖΑ.  Σε κάθε περίπτωση, η βούληση των πολιτών θα δώσει ξεκάθαρες
απαντήσεις και εντολές σε όλους.

Ερώτηση
Το τελευταίο διάστημα οι δημοσκοπήσεις παρουσιάζουν αυξανόμενα τα
ποσοστά της ΝΔ μεγαλώνοντας την ψαλίδα από τον ΣΥΡΙΖΑ. Πώς το
σχολιάζετε; Θεωρείτε ότι πλησιάζοντας προς τις εκλογές, αυξάνονται τα
ποσοστά συσπείρωσης αλλά και η προσέγγιση από την πλευρά της ΝΔ,
των αναποφάσιστων;

Το διαπιστώνω καθημερινά. Καθώς οι πολίτες βρίσκονται μπροστά  στο
δίλημμα «ΝΔ ή ΣΥΡΙΖΑ» όλο και περισσότεροι αποφασίζουν βάζοντας θετικό
πρόσημο στην ψήφο τους. Επιλέγουν δηλαδή τη ΝΔ, πιστεύοντας ότι είναι η
μόνη δύναμη που μπορεί να οδηγήσει τη χώρα σταθερά και μπροστά, να φέρει
επενδύσεις, να δημιουργήσει δουλειές, να αυξήσει μισθούς και συντάξεις, να
αντιμετωπίσει αποτελεσματικά κάθε κρίση, να προχωρήσει τις υποδομές και να
διατηρήσει την Ελλάδα σε τροχιά πραγματικής προόδου. Επιλέγουν τη Ν.Δ. ως
την πραγματικά λαϊκή και πατριωτική παράταξη που έβαλε ξεκάθαρες κόκκινες
γραμμές στα εθνικά μας ζητήματα και δεν κάνει βήμα πίσω.  Που ενισχύει τόσο
τις στρατηγικές συμμαχίες μας, όσο και τις Ένοπλες Δυνάμεις μας. Που φυλάσσει
αποτελεσματικά τα χερσαία και θαλάσσια σύνορά μας.

Ερώτηση
Αν επιχειρούσατε έναν απολογισμό της τετραετούς θητείας της
διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία, ποιες θεωρείτε ότι
είναι οι σημαντικότερες επιτυχίες και σε ποια ζητήματα υστερήσατε;

Απάντηση
Ποτέ άλλοτε δεν προωθήθηκαν τόσες μεταρρυθμίσεις και τόσες θετικές για τους
πολίτες πολιτικές αποφάσεις σε τόσο σύντομο χρόνο. Τι να πρωτοαναφέρω; Τα
άλματα στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους; Την ενεργειακή πολιτική
που θωράκισε τη χώρα απέναντι στις χειρότερες συνέπειες της εξάρτησης από
το ρωσικό αέριο; Τις μειώσεις φόρων; Την αύξηση του κατώτατου μισθού; Τις
υποδομές που προχώρησαν;  Να θυμηθώ τις μεγάλες κρίσεις που κληθήκαμε να
αντιμετωπίσουμε και το πράξαμε με επιτυχία; Την αποτελεσματική φύλαξη των
συνόρων μας στη ξηρά και την θάλασσα και το μηδενισμό των μεταναστευτικών
ροών. Την ενίσχυση των Ενόπλων μας Δυνάμεων και τη διεύρυνση των
στρατηγικών συμμαχιών της Πατρίδας μας. Ό,τι είπαμε το κάναμε. Κάναμε, όμως
και λάθη. Υπήρξαν αβλεψίες, παραλείψεις, καθυστερήσεις σε κάποια επιμέρους
ζητήματα,  όπως  διαχρονικές παθογένειες και αγκυλώσεις. Κανένας όμως δεν
μπορεί να αρνηθεί ότι η Ελλάδα άλλαξε, η Ελλάδα αλλάζει, η Ελλάδα γίνεται πιο
ισχυρή οικονομικά, γεωπολιτικά, στρατιωτικά.