ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΣΤΟ HELLASPOLITICS: Οι συμπολίτες μας αναγνωρίζουν ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η πραγματική λαϊκή και πατριωτική παράταξη

Σταύρος Καλαφάτης: Το project των 30+ έργων για τη Θεσσαλονίκη του 2030 αναλύει στο hellaspolitics.gr ο υποψήφιος Βουλευτής Α Θεσσαλονίκης με τη Νέα
Δημοκρατία και Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης) κ.
Σταύρος Καλαφάτης. Τονίζει ότι “οι συμπολίτες μας έχουν πεισθεί ότι η
μόνη δύναμη που μπορεί να οδηγήσει τη χώρα ψηλά και μπροστά”
είναι η Νέα Δημοκρατία και αναφέρει πώς η Κυβέρνηση του Κυριάκου
Μητσοτάκη στήριξε τους πλέον ευάλωτους.

Πώς κρίνετε τα αποτελέσματα των πρόσφατων δημοσκοπήσεων, που
δείχνουν τη Νέα Δημοκρατία να ανοίγει την ψαλίδα;

Είναι η καθημερινή μου διαπίστωση, καθώς συνομιλώ με τους
συμπολίτες μου. Στο δίλημμα «ΝΔ ή ΣΥΡΙΖΑ» όλο και περισσότεροι
αποφασίζουν να επιλέξουν τη Νέα Δημοκρατία. Κι αυτό έχει μία
εξήγηση: Οι συμπολίτες μας έχουν πεισθεί ότι η μόνη δύναμη που
μπορεί να οδηγήσει τη χώρα σταθερά και μπροστά, να φέρει
επενδύσεις, να δημιουργήσει δουλειές, να αυξήσει μισθούς και
συντάξεις, να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά κάθε κρίση, να
προχωρήσει τις υποδομές, είναι η Νέα Δημοκρατία. Ο μόνος στιβαρός
τιμονιέρης για να διατηρηθεί η Ελλάδα σε τροχιά πραγματικής
προόδου, είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Και πού οφείλεται αυτό κατά την άποψή σας;

Αναγνωρίζουν ότι η πραγματικά λαϊκή και πατριωτική παράταξη είναι η
Νέα Δημοκρατία. Βάλαμε ξεκάθαρες κόκκινες γραμμές στα εθνικά μας
ζητήματα και δεν κάναμε βήμα πίσω. Ενισχύσαμε τις στρατηγικές
συμμαχίες μας και τις Ένοπλες Δυνάμεις μας. Αντιμετωπίσαμε με
επιτυχία την υβριδική απειλή στον Έβρο, διασώσαμε ανθρώπους στο Αγαίο, μειώσαμε τις μεταναστευτικές ροές που οι γείτονές μας
εργαλειοποίησαν. Ταυτόχρονα, στηρίξαμε τους πιο αδύναμους από
τους συμπολίτες μας με κάθε τρόπο.

Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;

Ήταν η ενεργειακή πολιτική της Νέας Δημοκρατίας που θωράκισε τη
χώρα απέναντι στις χειρότερες συνέπειες της εξάρτησης από το ρωσικό
αέριο. Ήταν η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας που προχώρησε σε
μειώσεις φόρων. Ήταν ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης που
αποφάσισε και αύξησε τον κατώτατο μισθό. Ήταν οι πολιτικές μας που
βοήθησαν να δούμε και εδώ στη Θεσσαλονίκη επενδύσεις από εταιρίες
κολοσσούς, όπως η Pfizer, η Cisco, η Deloitte.
Φαίνεται, πάντως, ότι κάποιοι θέλουν να στείλουν μήνυμα με την
ψήφο τους στην κάλπη της 21ης Μαΐου…
Μηνύματα στέλνουμε στους φίλους μας, στη γυναίκα μας, στα παιδιά
μας, με το κινητό μας τηλέφωνο. Στην κάλπη ψηφίζουμε για το μέλον
μας και το μέλλον των παιδιών μας. Να μην ξεχνάμε ότι κάθε ψήφος
στα δεξιά της Νέας Δημοκρατίας δίνει ευκαιρία σε όσους επιθυμούν για
δεύτερη φορά αριστερά.

Μήπως πρέπει να αποφασίσετε να συνεργαστείτε; Μήπως αυτό είναι
το μήνυμα;

Μα οι ίδιοι που μιλούν για συνεννόηση, αδυνατούν να συνεννοηθούν!
Από την “προοδευτική κυβέρνηση” μας οδήγησαν στην κυβέρνηση
ανοχής και τώρα στην… κυβέρνηση ειδικού σκοπού. Όλα αυτά, όμως,
δεν σημαίνουν πως δεν περιμένουν στη γωνία, έτοιμοι να συμπράξουν
για μια κυβέρνηση ηττημένων. Οι ίδιοι άλλωστε έχουν δηλώσει πως
όσα λένε προεκλογικά δεν ισχύουν μετεκλογικά.

Οι πολιτικοί σας αντίπαλοι επιμένουν πως δεν έγιναν και πολλά για
τη Θεσσαλονίκη από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ποιες
ήταν οι ενέργειες και οι λύσεις σας για αυτήν την πόλη;

Η Κυβέρνηση εκπόνησε το project των 30+ έργων για τη Θεσσαλονίκη
του 2030 και, ήταν τιμή μου, που συμμετείχα στο σχεδιασμό και την
προώθηση χρονοβόρων διαδικασιών, έτσι ώστε το νερό να μπει
στ΄αυλάκι και το σχέδιο αυτό να αποτελεί κεκτημένο για την πολη μας.
Επιγραμματικά και μόνον αναφέρω: Την ολοκλήρωση των έργων στο
Αεροδρόμιο Μακεδονία, την ολοκλήρωση των έργων στη γέφυρα
Αλιάκμονα, την ολοκλήρωση των έργων στο δρόμο προς τα Νέα
Μουδανιά, αλλά και στο δρόμο Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου. Τις
μεγάλες ιδιωτικές επενδύσεις που ήδη σας ανέφερα και αναδεικνύουν
τη σχέση της πόλης με την έρευνα και την καινοτομία δημιουργώντας
νέες ποιοτικές θέσεις εργασίας. Το Μετρό που, όλοι είδαν χθες, σε
δοκιμαστική λειτουργία, με πρώτο επιβάτη τον Πρωθυπουργό Κυριάκο
Μητσοτάκη. Τα νοσοκομεία (το νέο Ογκολογικό και το Νέο
Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό) που χωροθετήθηκαν δυτικά. Τα έργα στο
Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά, όπου από τις αναπλάσεις
περάσαμε, ήδη, στις αναπαλαιώσεις των δύο εμβληματικών κτιρίων
στρατωνισμού. Το προσωπικό μου όραμα για την ενεργό σύνδεση του
Σέιχ Σου με τον αστικό ιστό με ένα πράσινο δαχτυλίδι που θα
απλώνεται από τη Μίκρα και την ανατολική τάφρο ως την αναδάσωση
3.000 στρεμμάτων στην περιοχή του Τιτάν με 300.000 δένδρα μέσω του
Σέιχ Σου που αναζωογονείται με αναδασώσεις και, ήπιας μορφής,
κατασκευές, ώστε να μπορεί και ο κάτοικος και ο επισκέπτης της
Θεσσαλονίκης να περπατά μέσα στο δάσος, να το εντάξει στην
καθημερινότητά του. Προσθέστε τη δημιουργία του Μουσείου
Ολοκαυτώματος, αλλά και τις οριστικές λύσεις για τις 400 οικογένειες
των Μετεώρων και τον καθαρισμό του Θερμαϊκού, τα αντιπλημμυρικά
έργα που προχωρούν σε Λαχαναγορά και Καλαμαριά και θα
διαπιστώσετε ότι, ποτέ άλλοτε, δεν έγιναν τόσα πολλά για τη
Θεσσαλονίκη.