Πρωθυπουργός: «Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει την πόλωση, δεν θα τους κάνουμε τη χάρη»

Στη Βουλή για τη συζήτηση επι της πρότασης δυσπιστίας του ΣΥΡΙΖΑ, πήγε το απόγευμα ο Πρωθυπουργός. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε στην αίθουσα της Ολομέλειας την ομιλία του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Τάκη Θεοδωρικάκου, ενώ στο εντευκτήριο είχε χαλαρή κουβέντα με πολλούς βουλευτες της ΝΔ που βρίσκονταν εκείνη την ώρα εκεί.

«Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ ηταν κάτι που το περιμέναμε. Μας δίνουν ευκαιρία να αναδείξουμε την πολιτική μας. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει την πόλωση. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Εμείς εφαρμόζουμε τις πολιτικές μας, κάνουμε τη δουλειά μας και απευθυνόμαστε στους πολίτες», είπε μεταξύ άλλων ο Πρωθυπουργός.

Δείτε φωτογραφίες από την επίσκεψη του πρωθυπουργού στο εντευκτήριο της Βουλής

WhatsApp_Image_2022-01-28_at_21_09_39__1_
WhatsApp_Image_2022-01-28_at_21_09_39
WhatsApp_Image_2022-01-28_at_21_09_40