Συνάντηση πρωθυπουργού με Γιώργο Γεωργαντά

Ορκωμοσία του νέου υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργου Γεωργαντά, ενώπιον της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, Τρίτη 8 φεβρουαρίου 2022. (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στις 10:30 στο Μέγαρο Μαξίμου με τον νέο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργο Γεωργαντά.

Σημειώνεται ότι ο Γιώργος Γεωργαντάς ορκίστηκε την Τρίτη, 8 Φεβρουαρίου, ενώπιον της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, στο Προεδρικό Μέγαρο.